Crama Liliac un business de 7 mil. lei: „Ne-am îndreptat atenţia spre vânzările online”
Crama Liliac un business de 7 mil. lei: „Ne-am îndreptat atenţia spre vânzările online”

Crama Liliac un business de 7 mil. lei: „Ne-am îndreptat atenţia spre vânzările online”

Anul trecut, compania amb Wine Company, care operează businessul Cramei Liliac, a avut o cifră de afaceri de 7 milioane de lei, iar anul acesta reprezentanţii producătorului de vinuri estimează venituri de aproximativ 5 milioane de lei, deoarece producţia de struguri a scăzut cu 20%.

Cea mai mare provocare de anul acesta pentru industria viticolă a fost lipsa predictabilităţii din cauza evoluţiei noului coro­navirus, producătorii de vinuri având stabilite planuri pe termen lung, pentru mai multe sezoane şi chiar pe perioade de zeci de ani, spune Miron Radic, CEO al Cramei Liliac. El s-a alăturat companiei în 2012 şi cinci ani mai târziu a preluat conducerea.

Vinurile Cramei Liliac sunt produse din strugurii pe care compania îi are plantaţi pe cele 52 de hectare din judeţele Mureş şi Bistriţa-Năsăud, iar produsele sunt comercializate preponderent în HoReCa, circa 10% în marile magazine (IKA) şi tot pe atât este exportat într-un an normal.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.11.2020