Anul trecut, compania amb Wine Company, care operează businessul Cramei Liliac, a avut o cifră de afaceri de 7 milioane de lei, iar anul acesta reprezentanţii producătorului de vinuri estimează venituri de aproximativ 5 milioane de lei, deoarece producţia de struguri a scăzut cu 20%.
Cea mai mare provocare de anul acesta pentru industria viticolă a fost lipsa predictabilităţii din cauza evoluţiei noului coronavirus, producătorii de vinuri având stabilite planuri pe termen lung, pentru mai multe sezoane şi chiar pe perioade de zeci de ani, spune Miron Radic, CEO al Cramei Liliac. El s-a alăturat companiei în 2012 şi cinci ani mai târziu a preluat conducerea.
Vinurile Cramei Liliac sunt produse din strugurii pe care compania îi are plantaţi pe cele 52 de hectare din judeţele Mureş şi Bistriţa-Năsăud, iar produsele sunt comercializate preponderent în HoReCa, circa 10% în marile magazine (IKA) şi tot pe atât este exportat într-un an normal.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.11.2020