Facultatea de Economie și Drept, Departamentul ED1 – Științe Economice, a organizat joi, 8 decembrie 2022, în cadrul Zilelor UMFST, evenimentul științific și practic denumit „Cultura organizațională și principiile de leadership în AMAZON”, al cărui invitat a fost Alexandru Gyori, Localization Program Manager AMAZON (Barcelona, Spania).
Evenimentul s-a desfășurat în format hybrid și a oferit o abordare ”inside” despre: principiile de leadership după care se ghidează una dintre cele mai succes companii din lume; cum se aplică cele 16 principii de leadership în luarea deciziilor în Amazon, exemple practice despre cultura organizațională a companiei; cum se ajunge de la idee la implementare pe piață.
„Evenimentul s-a bucurat de un real succes și a atras o audiență eterogenă și interdisciplinară. Au fost prezenți elevi de la Colegiul Economic „Transilvania” și Liceul Tehnologic Electromureș din Târgu Mureș însoțiți de profesorii Codruța Chirteș, Monica Sămărghițan, Daniela Sămărghițan, Delia Răuță și dr. David Ioan Legman; studenți de la specializările Economia Comerțului Turismului și Serviciilor (FED), Management (FED), Limbi moderne aplicate (FSL); masteranzi de la specializările Administrarea afacerilor în comerț, turism și alte servicii (FED), Inteligență artificială (FITI), E-business management și marketing (FED); doctoranzi și cadre universitare”, a transmis prof. univ. dr. habil. Manuela Rozalia Gabor, Departament ED1 – Științe Economice.
Evenimentul s-a încheiat cu o sesiune Q&A, principalele concluzii punctând faptul că „Amazon este o companie pentru care obsesia pentru client e în ADN, principiile de leadership dictează modul în care se iau deciziile (business, angajare etc.), Amazon este o companie care insistă pentru cele mai înalte standarde, pe scurt: ”Start with the customer and work backwards. That’s customer obsession. For real.”- Jeff Bezos, Fondator Amazon”, a mai arătat prof. univ. dr. habil. Manuela Rozalia Gabor.