Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Mureş aduce la cunoștința cetățenilor faptul că, în conformitate cu prevederile art. 29, alin (1), (3), (4) din Ordonanţa de Urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și cele aduse prin O.G. nr. 9/2024, Serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor sunt obligate să comunice, la cererea cetăţenilor români, în termen de 10 zile, date referitoare la istoricul domiciliilor persoanele fizice şi orice menţiune privind starea civilă, aflate în evidenţa acestora, începând cu data de 1 ianuarie 2000. Pentru datele referitoare la perioada anterioară anului 2000, termenul de soluţionare este de maximum 20 de zile.
Pentru eliberarea acestor documente, cetățenii interesaţi se vor adresa în scris oricărui Serviciu Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor de pe teritoriul României, indiferent de domiciliul actual.
La depunerea cererii se prezintă actul de identitate aflat în valabilitate și dovada achitării contravalorii taxei speciale privind furnizarea datelor din Registrul național de evidență a persoanelor.