Dacia şi-a menţinut, pentru al treilea an consecutiv, poziţia de lider în preferinţele clienţilor români, marcând un punctaj în creştere de la 16,5% în 2010, la 21% în 2012, se arată în studiul ,,Trusted Brands” realizat de revista Reader’s Digest. Astfel, Dacia a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto din România. Modelul Dacia a reuşit să devanseze, în 2012, mărci precum Volkswagen sau Mercedes, iar diferenţa faţă de mărcile clasate pe poziţiile următoare a fost de 6%, respectiv 8,2%.
Studiul ,,Trusted Brands”, derulat de revista Reader’s Digest, se află la a şaptea ediţie în România, scopul său fiind acela de a identifica mărcile pe care clienţii şi consumatorii le investesc cu cea mai mare încredere. Cercetarea ,,Trusted Brands” a fost realizată prin corespondenţă în perioada septembrie-octombrie 2011, la nivel european, şi cuprinde 20 de categorii comune celor 15 ţări europene, precum categoria ,,Auto”, la care a concurat Dacia, dar şi categorii locale.
Reader’s Digest este cea mai vândută revistă de interes general din România şi este prezentă pe piaţa locală începând cu anul 2005.
Cristina Vancea