Deschis oficial pentru cumpărături în siguranță, investiția de 70 milioane de euro, Schopping City este cea mai modernă destinație de cumpărături, relaxare și divertisment din oraș. Măsurile de siguranță și distanțare fizică implementate au fost certificate internațional de către Safe Shopping Centers.
Purtarea măștii de protecție este obligatorie de către toți angajații și clienții și este asigurată măsurarea temperaturii la intrarea în clădire, pentru cumpărături responsabile și în siguranță.
Shopping City Târgu Mureș are o suprafață închiriabilă de 40.000 de metri pătrați, peste 113 magazine, 550 de locuri in Food Garden, peste 1500 locuri de parcare, inclusiv stații de încărcare pentru mașini electrice și pune în lumina reflectoarelor un mix complet de cumpărături, distracție și experiențe culinare locale și internaționale, devenind, în același timp, oaza de relaxare din oraș: numeroase spații verzi, un etaj întreg dedicat divertismentului și, în premieră pentru un centru comercial, o terasă exterioară de 3.000 mp. Odată cu relaxarea reglementărilor autorităților, terasa exterioară va fi și locul în care evenimentele vor prinde viață, de la concerte, la târguri sezoniere sau proiecții de film.
În ceea ce privește designul de ultimă generație, care îmbină lumina naturală cu elementele de decor, finisaje calde și texturi, parterul este conceput după un traseu circular intuitiv, cu 3 segmente largi de galerie care leagă cele trei atriumuri, cu acces echilibrat dinspre parcări, prin intrări la nivel, pe scări și rampe rulante sau lifturi. Cele 3 galerii, „arterele comerciale” ale Shopping City Târgu Mureș sunt luminate natural, prin „lentile” în acoperiș. Vizibil din exterior, atriumul principal impresionează prin înălțimea de peste 14 metri și oferă o perspectivă amplă către zona de Food Garden, situată la etaj.
Situat la etajul 1, conceptul de Food Garden propune un mix de restaurante fast și slow food, într-un spațiu relaxat, intim și cald, în care predomină texturile naturale de lemn.
Zona de entertainment va găzdui și cel mai mare cinematograf Cineplexx din regiune, un baby corner, zona de jocuri arcade, un pub și un casino. De asemenea și acestea vor fi deschise pentru vizitatori odată cu ridicarea restricțiilor impuse de autorități.
16-19 iulie: Shopping City Târgu Mureș a pregătit experiențe memorabile pentru ca tu să fii în centrul atenției
Între 16 și 19 iulie, mureșenii vor descoperi noul centru comercial pe acordurile muzicale oferite de Filarmonica de Stat Târgu Mureș, recital susținut pe terasă, în timp ce prima zi oficială, 16 iulie, se va încheia la ora 21:30 cu un spectaculos show de lasere, în parcarea centrului comercial.
Între 16 iulie și 15 august, pe culoarul de la parter, Museum of Senses va avea o expoziție interactivă cu iluzii optice. Iar pentru cele mai reușite fotografii, Shopping City Târgu Mureș a pregătit mai multe spații, special amenajate și care așteaptă să fie descoperite.
4 zile de oferte și promoții: începând de joi, 16 iulie, vizitatorii vor fi întâmpinați la Shopping City Târgu Mureș cu oferte, promoții, o tombolă cu premii și experiențe memorabile. În perioada 16-31 iulie, la cumpărături de minimum 150 lei, clienții intră în tombola specială și pot câștiga prin tragerea la sorți: 2 x vouchere experiență de relaxare la Valea Verde Retreat, pentru 2 persoane, 3 x vouchere experiență de degustare vinuri la Villa Vinea, pentru 2 persoane.
În comunitate, pentru comunitate
Toate detaliile despre experiențele Shopping City Târgu Mureș, dar mai ales lista completă a reducerilor și promoțiilor pot fi descoperite pe site-ul Shopping City Târgu Mureș, precum și pe pagina de Facebook și Instagram.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.