Direcția de Asistență Socială schimbă locația de primire a cererilor pentru ajutorul de încălzire de pe 21 noiembrie
Direcția de Asistență Socială schimbă locația de primire a cererilor pentru ajutorul de încălzire de pe 21 noiembrie

Direcția de Asistență Socială schimbă locația de primire a cererilor pentru ajutorul de încălzire de pe 21 noiembrie

Direcția de Asistență Socială (DAS) Târgu Mureș anunță că solicitanții care depun documentele până în data de 20 noiembrie 2025, primesc ajutorul de încălzire începând cu luna depunerii cererii, respectiv luna noiembrie. În schimb, pentru cei care depun actele după data de 20 noiembrie, dreptul la ajutorul de încălzire se acordă abia începând cu luna următoare, respectiv din decembrie 2025.

Această diferență poate reprezenta pierderea unui ajutor pentru o lună întreagă, motiv pentru care autoritățile îi îndeamnă pe cei interesați să nu amâne depunerea documentelor.

Cele două tipuri de ajutor – ajutorul de încălzire și suplimentul pentru energie – pot fi acordate cumulat persoanelor singure ale căror venituri nu depășesc 2.053 de lei, precum și familiilor al căror venit pe membru de familie nu depășește 1.386 de lei.

Schimbare de locație de la 21 noiembrie

Direcția de Asistență Socială a anunțat că, începând cu data de 21 noiembrie 2025 (vineri), locația de preluare a documentelor se mută la sediul instituției din strada Gheorghe Doja, nr. 9. Programul de primire a cererilor va fi următorul:

  • Luni și Miercuri: 08:00 – 14:30
  • Marți și Joi: 08:00 – 16:00
  • Vineri: 08:00 – 14:00

Cererea însoțită de actele doveditoare privind componența familiei, veniturile acesteia și sistemul de încălzire utilizat poate fi transmisă și în format electronic la adresa de e-mail a instituției.

Formularul de cerere pentru acordarea ajutorului de încălzire, precum și actele necesare se regăsesc pe site-ul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, dastgmures.ro, în secțiunea „Beneficii de asistență socială – Ajutor pentru încălzirea locuinței, stimulentul pentru energie”. Persoanele care au nevoie de lămuriri suplimentare pot obține informații la numerele de telefon fix 0365/430859 și mobil 0725403318 în timpul programului de lucru:

  • Luni și Miercuri: 07:30 – 15:00
  • Marți și Joi: 07:30 – 16:30
  • Vineri: 07:30 – 14:30

Autoritățile locale recomandă tuturor celor care îndeplinesc condițiile de eligibilitate să depună cererile cât mai repede posibil, pentru a beneficia de ajutor începând cu luna noiembrie și pentru a evita aglomerația de la ghișee în perioada imediat următoare termenului limită.