Direcția de Asistență Socială (DAS) Târgu Mureș oferă cetățenilor posibilitatea de a folosi mai multe căi de comunicare pentru a solicita emiterea de documente, respectiv informații de interes public.
Utilizând informațiile și formularele încărcate pe site-ul web al instituției www.dastgmures.ro, cererea completată și documentele necesare se pot trimite fie prin intermediul formularului de petiții de pe site (Secțiunea Contact), fie prin intermediul adresei de e-mail: registratura.das@tirgumures.ro.
În urma digitalizării activității Direcției, cetățenii pot depune on-line, prin intermediul ecosistemului digital ConectX, documentele necesare dobândirii beneficiilor și serviciilor de asistență socială sau obținerii informațiilor de care au nevoie din cadrul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș. Pentru acest demers este necesară crearea unui cont în platforma ConectX accesând din browser link-ul www.conectx.net – secțiunea „Înregistrare”. Sistemul poate fi accesat de pe orice dispozitiv electronic (telefon, tabletă, laptop, PC etc.).
Rămâne disponibilă posibilitatea de a depune documente în format fizic la Registratură, camera 8 parter, str. Gheorghe Doja, nr. 9 în intervalul orar:
• Luni și miercuri: 08:00 – 14:30;
• Marți și joi: 08:00 – 16:00;
• Vineri: 08:00 – 14:00.
De asemenea, pentru a facilita accesul cetățenilor la informațiile și serviciile oferite de instituție, DAS Târgu Mureș deține și un cont pe WhatsApp. Aici, cetățenii vor putea lua legătura cu Direcția prin intermediul acestei aplicații de mesagerie rapidă și ușor de folosit, la numărul de telefon: 0725403315. Menționăm faptul că rămâne disponibil și numărul de telefon fix, respectiv: 0365/430859.
Ne dorim și încurajăm cetățenii ca, în interacțiunea cu instituția noastră, să utilizeze toate mijloacele electronice de comunicare puse la dispoziția lor, pentru a obține cât mai ușor toate informațiile, documentele, beneficiile și serviciile de care au nevoie.
Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș