Heineken a anunțat azi cele două proiecte câştigătoare ale programului de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi” lansat în oraşele Târgu Mureş şi Ungheni în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Programul este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din cele două oraşe. Cele două granturi acordate sunt în valoare 50.000 RON fiecare. În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în program, juriul programului a desemnat cele două organizaţii nonguvernamentale câştigătoare:
- Asociaţia Sănătate şi Speranţă cu proiectul – „Minte sănătoasă în corp sănătos!”;
- Fundaţia Comunitară Mureş cu proiectul – „MureşOnBike – Parcări pentru biciclete”.
La nivelul județului Mureș, în cadrul program s-au înscris 20 de proiecte din partea a 16 organizaţii nonguvernamentale cu sediul în oraşele Târgu Mureş şi Ungheni. În ceea ce priveşte proiectele înscrise, 2 proiecte sunt exclusiv pe social, 4 sunt exclusiv culturale, 2 proiecte sunt exclusiv pe domeniul turismului, 1 proiect este exclusiv pe mediu şi 11 sunt mixte (social-educaţie; mediu-strângere de fonduri; social-mediu; cultură-turism-mediu-educaţie; social-sănătate; social-sport; social-sport-sănătate-recreere; social-sănătate-cultură).
Sursa: Heineken