Anul 2013 este un an cu multe noutăți pentru Dacia Duster. ,,Schimbarea la față” despre care s-au scris zeci de prezentări a fost prima mare stație a modelului 4×4 de la Dacia.
Schimbările exterioare, dar mai ales cele interioare și dotările speciale care au fost introduse pe lista de opționale au făcut din modelul nou o super ofertă. Partea și mai bună este că prețurile nu au crescut, deși Duster are acum incluse în standard ESP și ABS două sisteme a căror valoare la vânzare separată ar fi în jurul a 1.000 de euro. Și pentru că acum sunt disponibile navigația, scaunele încălzite sau alte ,,cireșe” de pe tort, trebuie să înțelegem de ce Duster a ajuns la 500.000 de bucăți produse.
De fapt, acesta este motivul pentru care ne-am oprit asupra modelului 4×4.
Sărbătoarea cu numărul 500.000
Săptămâna trecută, mai exact pe data de 3 decembrie la uzina Dacia a fost sărbătorit momentul producerii automobilului Duster cu numărul 500.000 un model gri ce a ajuns la proprietarul din Franța. Și nu e de mirare că modelul 500.000 a ajuns în Franța: 95% din ,,Dustere” ajung înafara României, iar cea mai mare piață de desfacere este Franța.
Uzina de la Mioveni urmează să scoată în 2014 autoturismul cu numărul 5.000.000, cifră de care se apropie cu pași repezi. Producătorul autohton a lansat în august 2013 modelul cu numărul 4.585.000 atunci când împlinea 45 de ani de producție. Cu o capacitate de producție de peste 350.000 de unități pe an, Dacia se bucură acum de cea mai largă paletă de modele din istoria uzinei: Logan, Sandero, Duster, Dokker, Lodgy.
Cristian Teodorescu