E-Birocratia: Reges-Online, radiografia problemelor întâlnite în practică de utilizatori
E-Birocratia: Reges-Online, radiografia problemelor întâlnite în practică de utilizatori

E-Birocratia: Reges-Online, radiografia problemelor întâlnite în practică de utilizatori

Termenul-limită pentru trecerea la REGES-ONLINE și actualizarea datelor în registrul electronic a fost prelungit până la 31 decembrie 2025, întrucât termenul inițial de 30 septembrie 2025 s-a dovedit nerealist pentru înregistrarea tuturor angajatorilor în platformă. Pe durata perioadei de tranziție, angajatorii pot utiliza în continuare aplicația ReviSal pentru transmiterea datelor, până la momentul înregistrării efective în REGES-ONLINE. Din acel moment, raportarea prin ReviSal se sistează, chiar dacă tranziția nu s-a încheiat la nivel național. Neîndeplinirea obligației de înregistrare în REGES-ONLINE până la 31 decembrie 2025 constituie contravenție și se sancționează cu amendă între 15.000 de lei și 20.000 de lei.

Specialiștii TPA România arată care sunt avantajele şi dezavantajele utilizării platformei REGES-ONLINE:

1. Dificultăți de acces și autorizare

2. Funcționalități limitate, suport tehnic și juridic insuficient

3. Creșterea sarcinilor administrative pentru angajatori

Citeste mai multe pe economica.net