Aând în vedere numărul mare de solicitări primite din partea clienților ca urmare a unor noutăți generate de optimizarea sistemelor informatice, Electrica Furnizare anunță că a prelungit programul de lucru din cadrul mai multor puncte de prezență ale companiei.
Programul este următorul: Sâmbătă, 24.02.2024, între orele 10:00-14:00. Punctele de relații cu clienții pentru care programul de lucru cu publicul s-a extins sunt următoarele:
OC Sfântu Gheorghe (Jud. Covasna) – Str. Daczo, Nr. 2
OC Târgu Mureș (Jud. Mureș) – Str. Călărașilor, nr. 103
OC Reghin (Jud. Mureș) – Str. Parcul Tineretului, nr. 1
OC Miercurea Ciuc (Jud. Harghita) – Str. Marton Aron, nr. 38
OC Odorheiu Secuiesc (Jud. Harghita) – Str. II. Rakoczi Ferencz, nr.42
OC Toplița (Jud. Harghita) – Str. Libertății, nr. 61
Cele mai importante modificări în gestionarea relației cu Electrica Furnizare sunt următoarele: Elemente noi de identificare atribuite clienților casnici
Elementele de identificare atribuite clienților casnici Electrica Furnizare se regăsesc în cadrul facturilor de energie electrică/gaze naturale și vizează următoarele: Codul de client: acest element de identificare a fost recodificat, prin urmare combinația de cifre care asigură unicitate, atribuită fiecărui client în parte, este diferită față de cea anterioară optimizărilor de sistem. Codul de client este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center și utilizarea formularului unic de contact online.
Cod încasare: acest nou element de identificare înlocuiește codul ATM și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale. ID factură: acest nou element de identificare înlocuiește simbolul variabil și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale. Codul locului de consum: acest nou element de identificare înlocuiește numărul locului de consum (NLC-ul) și este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center și utilizarea formularului unic de contact online.
Plata facturii de energie electrică/gaze naturale Optimizările sistemelor informatice au adus modificări și cu privire la modul de realizare a plăților aferente facturilor de energie electrică/gaze naturale, fiind necesară utilizarea codului de încasare și a ID-ului facturii pentru realizarea plății de către clienți.
Category: Stirile Punctul