Electrica informeaza asupra existenței unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice, ce constă în transmiterea de notificări către clienții Electrica Furnizare, via aplicații de mesagerie și/sau SMS, cu privire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată, aceștia fiind îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant. Electrica Furnizare transmite mesaje de îndemn la plata facturilor doar prin intermediul mesageriei de tip SMS, link-urile de plată transmise către clienți de pe numărul 1874 ducând către o pagină găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro. În plus, pentru realizarea plății prin accesarea link-ului ce duce către site-ul companiei, clientul trebuie să parcurgă o etapă de validare prealabilă a datelor de identificare: număr loc de consum, cod client, adresă de e-mail. |
Pentru a evita să deveniți victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, vă recomandăm următoarele: |
Să vă asigurați că link-ul primit duce către o pagină care este găzduită de site-ul www. Să nu efectuați plăți în pagini nesecurizate. O pagină securizată se poate identifica căutând simbolul sub formă de lacăt închis, afișat de browser-ul utilizat, precum și prezența literei „s” (reprezentând termenul „secure” – în condiții de siguranță) la începutul adresei site-ului: „https://”. Aceste elemente indică utilizarea de către site a unei conexiuni securizate, astfel încât informațiile despre tranzacție nu sunt divulgate către terți. Dacă aceste elementele nu sunt disponibile, plata trebuie abandonată. |
În cazul în care suspectați primirea unor mesaje ce se pot încadra la categoria fraudă prin mijloace de plată electronice, vă rugăm să ne transmiteți o informare prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil aici > . O zi bună,Electrica Furnizare |
Electrica Furnizare
Category: Stirile Punctul