Epoca de Aur a României a renăscut printr-un brand readus la viaţă de doi antreprenori mureșeni

Epoca de Aur a României a renăscut printr-un brand readus la viaţă de doi antreprenori mureșeni

 

Când spui Reghin, primele lucruri care îţi vin în minte sunt prelucrarea lemnului şi producţia de mobilă, pe de-o parte datorită businessurilor existente în zonă în prezent şi pe de alta datorită tradiţiei îndelungate în domeniu. Doi tineri antreprenori încearcă însă să readucă în memoria consumatorului un alt produs emblematic oraşului din judeţul Mureş: schiurile Reghin.

Deşi poartă încă numele localităţii unde au fost realizate iniţial, acum aceste schiuri sunt ”made in Cehia“. Designul, brandul şi ideea sunt în continuare româneşti, făcând apel la nostalgia şi patriotismul consumatorilor.

Din ce am «săpat» noi, schiuri s-au făcut pe la Reghin încă din anii ’30. Mai apoi, sub diferite nume, atât de fabrică, cât şi de modele, s-au tot construit schiuri în secţiile de prelucrare a lemnului din Reghin“, povesteşte Sebastian Big, unul dintre cei doi antreprenori care au readus la viaţă acest brand, asociatul său fiind Ionuţ Paţiu.

 

El spune că undeva în anii ’60 se putea deja vorbi de o marcă de schiuri Reghin, pe lângă toate celelalte articole sportive produse sub această marcă. ”Oricum, istoria asta e destul de ascunsă în ceaţă şi scoaterea ei la lumină e încă «work in progress».“

 

Sursa: ziarul financiar