Proiectul #Experience Romania îşi propune pentru următoare două săptămâni să asigure expunerea ţării noastre şi a Capitalei pentru comunităţile internaţionale prin prezenţa a peste o sută treizeci de ziariști, bloggeri, tour operatori și influenceri din turismul internațional.
#Experience Romania este o inițiativă privată, dezvoltată de voluntari, pentru a contribui la transformarea României în destinația turistică preferată din Europa de Est. La prima ediție, atracțiile turistice ale României vor fi promovate către o audiență internațională estimată la peste 100 de milioane de potențiali turiști.
Conținutul generat în cele 4 zile din prima ediție din luna mai a ajuns la peste 80 de milioane de potențiali turiști, campania fiind nominalizată la Best Destination Campagin de eTravel Awards. Pentru prima ediție #Experience Romania, influencerii internaționali vor beneficia de experiențe tradiționale într-un circuit de două săptămâni cu destinații precum Sărata Monteoru, Piatra-Neamț, Gura Humorului, Colibița, Sighișoara, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov.
#ExperienceRomania debutează cu conferința „Viitorul turismului în România”. Evenimentul găzduiește peste 130 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, tour operatori, persoane publice pasionate de călătorii din România, dar și reprezentați ai autorităților naționale. Participanții provin din țări ca Germania, Canada, Coreea de Sud,
Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/fondatorul-expericence-romania-exista-potential-sa-crestem-cu-300prc-numarul-de-turisti-in-urmatorii-ani_382849.html#ixzz4wKAXQBTh
Foto: András Ferencz