Sphera Franchise Group, deţinătorul companiilor care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, brandul KFC în Republica Moldova şi acelaşi brand în unele zone din Italia, a anunțat vineri că a ajuns la un profit net de 40,6 milioane de lei, în primul semestru al acestui an, mai mult decât dublu față de perioada similară a anului trecut.
Compania a avut un profit operațional al restaurantelor de 87,8 milioane de lei în primele șase luni din an, cu 44,8% mai mare comparativ cu S1 2023, cu creșteri mari de două cifre pentru Taco Bell, KFC România și KFC Moldova.
Compania susține că prima jumătate a anului 2024 a fost cel mai bun prim semestru din istoria sa în ceea ce privește vânzările, EBITDA și profitul net.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, Grupul a înregistrat o creștere de 6,4% a vânzărilor, ajungând la 740 milioane de lei.
Piața din România a fost principalul contributor la performanța Grupului în S1 2024, generând vânzări de 639,5 milioane de lei, reprezentând peste 86% din total. KFC România este cel mai valoros activ din portofoliul Sphera, vânzările restaurantului ajungând la 544 milioane de lei, mai mari cu 8,6% față de primul semestru din 2023.