În conformitate cu prevederile legii Primăria Sighișoara organizează în data de 24 martie 2017, ora 15,00, în Sala Mare de festivități a Municipiului Sighișoara, dezbatere publică pe tema Proiectului de hotărâre pentru modificarea „Regulamentului privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al municipiului Sighișoara pentru activități nonprofit de interes local”, proiect postat pe site-ul www.sighisoara.org.ro, respectiv pe panoul de afişaj al instituţiei și care urmează a fi supus aprobării Consiliului Local Sighișoara. Persoanele interesate, asociaţiile de afaceri, alte asociaţii legal constituite pot transmite, conform anunțului postat pe site-ul instituției în data de 13.03.2017 și în condițiile prevăzute de Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, propuneri, sugestii sau opinii cu titlu de recomandare privind proiectul de hotărâre, în care se va specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre la care se referă, menționând totodată data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, care se depun la Registratura instituției sau prin fax la nr. 0265.771.264, respectiv e-mail: primaria@sighisoara.org.ro până în data de 23.03.2017, ora 15.00. Modalitatea de înscriere și luare a cuvântului se va face în ordinea în care au fost depuse propunerile, sugestiile sau opiniile asupra proiectului, iar timpul alocat luării cuvântului este de 5 minute pentru fiecare interlocutor. Participarea la dezbaterea publică este deschisă tuturor celor interesaţi. Dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la cuvânt și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuție.
Cristina Vancea