Platforma de livrări Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro, deschizând propriile magazine sub brandul pandamart. Din aceste unităţi definite de companie ca fiind magazine de convenienţă, livrarea se va face în maximum 30 de minute, iar comenzile se plasează direct de pe platformă.
Primele două magazine sub acest brand – pandamart – au fost deja deschise în Bucureşti şi Cluj-Napoca, expansiunea urmând să continue. Mai exact, în primele trei luni din 2021 se vor mai deschide alte două unităţi în aceleaşi oraşe. Apoi, tot pentru 2021, Foodpanda vizează extinderea reţelei în oraşe precum Oradea, Târgu-Mureş, Piteşti, Ploieşti sau Iaşi.
Compania a învăţat despre retail de la partenerii săi cu care colabora deja pentru livrări şi acum intră pe această piaţă cu propriul format. Foodpanda are colaborări cu reţele precum Auchan, cora România, Kaufland România, Inmedio sau Viva Shop. Platforma are în total peste 6.000 de comercianţi – restaurante şi retaileri – parteneri.