Grupul ungar Munch vrea să dubleze businessul  după integrarea cu o aplicaţie românească
Grupul ungar Munch vrea să dubleze businessul după integrarea cu o aplicaţie românească

Grupul ungar Munch vrea să dubleze businessul după integrarea cu o aplicaţie românească

Grupul ungar Munch, care operează şi pe pieţele din Cehia şi Slovacia şi care a intrat şi pe piaţa din România în martie anul trecut cu aplicaţia sa contra risipei de mâncare, are în plan să crească businessul său de pe plan local de cel puţin două ori după integrarea cu aplicaţia românească Bonapp.eco. Din luna martie cele două aplicaţii mobile de combatere a risipei alimentare – Munch şi Bonapp.eco – vor deveni una singură, iar împreună vor avea peste 1.500 de locaţii partenere în România. Aplicaţia se va baza pe platforma Munch, dar există posibilitatea de a păstra brandul Bonapp.eco, care este deja mult mai cunoscut pe plan local. 

Citeste continuarea pe ZF.ro