Donația face parte din programul HEINEKEN „Împreună, mai puternici. Sprijin pentru comunități”, lansat în contextul crizei COVID-19, în valoare totală de 1.500.000 lei.
HEINEKEN România se alătură eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu un program de susținere a comunităților prin dotarea spitalelor și a personalului medical cu aparatura și echipamentele necesare în această perioadă. Din fondul programului „Împreună, mai puternici. Sprijin pentru comunități”, compania a oferit Spitalului Clinic Județean Mureș o donație în bani, pentru achiziționarea a 1.000 de litri de dezinfectant, precum și o donație constând în echipamente de protecție pentru personalul medical: 10.000 de măști și 3.100 de combinezoane. Valoarea totală a donației oferite unității medicale este de 250.000 lei.
„Apreciem eforturile pe care le face întreg personalul medical, care are grijă de sănătatea noastră în această perioadă de luptă cu pandemia. Ca membri ai comunității din județul Mureș, ne dorim ca medicii, asistentele și toți cei care lucrează în sistemul sanitar în județul nostru să simtă că le suntem alături și că îi susținem.” – Edvin Moldovan – Director al fabricii HEINEKEN din Târgu Mureș.
„În această perioadă dificilă, generată de epidemia de coronavirus, când sistemul de sănătate este sub o presiune uriașă și multe familii sunt puse la grea încercare, mă bucur să văd că sunt foarte mulți oameni care oferă ajutor fără să stea prea mult pe gânduri. În ultimele săptămâni, Consiliul Județean Mureș a alocat sume consistente Spitalului Clinic Județean pentru achiziționare de echipamente și aparate medicale, precum și pentru materiale de protecție. Sunt onorat că eforturile noastre sunt dublate de sprijinul sferei private și al societății civile. Mulțumesc firmei HEINEKEN România pentru donația generoasă oferită Spitalului Clinic Județean Mureș și, totodată, le mulțumesc tuturor care au înțeles că în aceste momente trebuie să fim solidari și, prin donații, au ajutat munca personalului medical din județul Mureș.” – Péter Ferenc – Președintele Consiliului Județean Mureș.
Fondul total al programului inițiat de HEINEKEN România are o valoare de 1.500.000 lei. Compania susține cu donații specifice, bazate pe cele mai presante nevoi din acest moment, 5 spitale, din București și din cele 4 comunități în care are fabrici, dar și intervenția Crucii Roșii Române în sprijinul sistemului medical, în contextul COVID-19, alocând câte 250.000 RON fiecăruia dintre beneficiari. Totodată, compania îi încurajează pe membrii echipei să doneze către Crucea Roșie, prin dublarea sumelor donate, individual, de aceștia.
În România, HEINEKEN are o echipă de peste 1.100 de oameni, 4 fabrici, în Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și un sediu central în București. Compania produce și vinde peste 20 dintre cele mai apreciate mărci de bere și cidru în țara noastră, între care: Heineken®, Neumarkt® (produsă în fabrica din Ungheni, Mureș), Ciuc Premium®, Silva®, Bucegi®, Golden Brau®, respectiv Strongbow®, Cidru Mândru®, Old Mout®.
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este cea mai internațională companie producătoare de bere din lume. Este producătorul de top al brandurilor premium de bere și de cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Suntem angajați în procese de inovare, investiții în branduri pe termen lung, execuția vânzărilor și managementul costurilor. Prin strategia ”Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici și alte facilități de producție în peste 70 de țări.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, câteva dintre acestea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’. Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.