Hell Energy, producător de băuturi energizante din Ungaria, care se promovează cu Bruce Willis, derulează o investiție de 18 milioane de euro în orașul Ungheni, din județul Mureș. Proiectul, demarat la începutul acestui an, presupune construirea, până la finele lui 2022, a unui nou sediu de birouri pentru Hell Energy, cu o suprafață de 3.800 mp, și a unei hale de depozitare de 10.000 mp, cu o capacitate de stocare de 12.500 de paleți.
„Pentru noi, investiția în oameni este foarte importantă, acesta fiind și unul dintre motivele acestei extinderi a afacerii. Ne dorim o echipă locală tânără și dornică de a se alătura familiei Hell, mai ales că ne pregătim pentru extinderea agresivă a unor produse pe piața din România. Tot acesta este și motivul pentru care extindem capacitatea de depozitare, ne pregătim pentru eficientizarea livrărilor și scăderea timpului de livrare către parteneri”, a declarat Márton Domkos, Director Executiv Hell Energy România. Atât construcția sediului central, cât și a depozitului fac parte din strategia companiei de a-și consolida poziția de lider pe piața locală de băuturi energizante.
În 2021, Hell Energy a avut un volum de vânzări în creștere cu 15% față de 2020. La nivel valoric, pe piața din România, activitatea Hell Energy a generat în 2021 o cifră de afaceri de 48,8 milioane de euro. „În pofida contextului schimbător al pieței din ultimii doi ani, dar și a creșterilor repetate de costuri, putem afirma că am avut un parcurs armonios în business, iar asta se datorează construcției piramidale a acestuia, cu o bază foarte solidă de parteneri-distribuitori, la care am adăugat atenție sporită la dinamica pieței și la cerințele consumatorilor. Astfel, după doi ani destul de atipici, am început o investiție locală importantă, în strânsă colaborare cu autoritățile”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România. Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. Brandul Hell este prezent în peste 50 de țări din toată lumea.