Primăria Municipiului Târgu Mureș și-a achitat toate obligațiile față de operatorul S.C. Silevy Salubriserv S.R.L., în conformitate cu contractul de prestări servicii încheiat în iunie 2020 și valabil până în iunie 2021.
Valoarea contractului este de 37.723.732 lei, din care s-au achitat 19.393.439 lei, în acord cu prevederile contractuale.
Primăria Târgu Mureș nu înregistrează datorii nici față de S.C. Iridex Group Import-Export S.R.L., compania care administrează depozitul de deșeuri de la Sânpaul.
Achitat integral
Prin contractul de cesiune nr.1561/73133/8337/4647/08.12.2020, solicitat de S.C. Silevy Salubriserv S.R.L., în favoarea S.C. Iridex Group Import-Export S.R.L., Primăria Municipiului Târgu Mureș a achitat integral suma de 2.557.325,30 lei.
Scadent în 26 februarie
Ulterior, s-a semnat un al doilea contract de cesiune, în favoarea aceleiași firme, în valoare de 801.869,28 lei, care este scadent în data de 26.02.2021.
Nu este întârziere la plată
În acest moment nu există nicio datorie și nici întârziere la plată față de cele două societăți comerciale mai sus amintite.
Operatorul trebuie să respecte contractul!
Subliniem faptul că operatorul are obligația de a asigura continuarea serviciului, de a respecta contractul și de a ridica deșeurile menajere, salubritatea fiind un serviciu de utilitate publică.
Dorim să asigurăm târgumureșenii că vom face toate demersurile legale și vom găsi cea mai bună și rapidă soluție pentru ca situația să revină la normal.
Municipiul Târgu Mureș Marosvásárhely Megyei Jogú Város