Retailerul de echipamente sportive Intersport, cu 31 de unităţi la nivel local, are în plan să deschidă magazine şi în oraşe mai mici, precum Târgu-Jiu sau Târgu-Mureş, a spus Valentin Cristescu, head of marketing al Intersport România.
„În prezent, avem 31 de magazine. Încercăm să deschidem mai multe, suntem în discuţii să mai deschidem magazine şi în Târgu-Jiu şi Târgu-Mureş“, a spus Valentin Cristescu în cadrul emisiunii ZF Live.
Principalele criterii după care se orientează compania sunt puterea de cumpărare a oamenilor, rata de şomaj şi activităţile sportive organizate în respectivele oraşe.
„Primele criterii sunt puterea de cumpărare a oraşului, numărul de oameni care locuiesc acolo, rata de şomaj, în principiu sunt criterii standard pentru industria de retail. Dacă există evenimente de tipul maraton, triatlon, este şi mai bine.“
Magazinele Intersport din România sunt operate prin intermediul companiei Genco Trade SRL. Potrivit ultimelor date de la Ministerul Finanţelor, Genco Trade a înregistrat în 2017 afaceri de aproape 180 mil. lei şi un profit net de 12,8 mil. lei.
ZF