Fortuna este una dintre cele mai bune case de pariuri din România. Fortuna este prezentă atât în România cât și la nivel internațional și a atras un procent mare de pariori. Aceasta se remarcă atât prin seriozitatea de care a dat dovadă de-a lungul timpului, cât și prin oferta de pariere de care dispune și bonusurile și promoțiile pe care le pune la dispoziția clienților săi. Aşadar discutăm despre un operator cu o istorie bogată în spate și cu un nume cunoscut în multe țări europene.
Fortuna a fost înființată în 1990 la Praga de către patru antreprenori, aceștia fiind sub îndrumarea lui Michael Horacek. Tot în 1990 a fost înființată și prima locație a companiei, iar un an mai târziu s-a extins și în Slovacia cu ajutorul lui Richard Muller și Igor Nosko. Agenția slovacă s-a numit inițial Terno, dar și-a modificat ulterior numele tot în Fortuna.
Extinderea în Slovacia
Extinderea în Slovacia a fost doar începutul, deoarece Fortuna s-a extins rapid și în Polonia. În prezent, Fortuna este considerată ca fiind cea mai bună de pariuri din Europa Centrală. Aceasta funcționează atât în mediul online prin platforma de pariuri online și casinoul online cu aparate Fortuna, cât și în mediul offline prin agențiile stradale.
Fortuna deține nu mai puțin de 1600 de agenții stradale în Cehia, Slovacia și Polonia. În prezent, Fortuna este sponsorul celei mai importante echipe de fotbal din Polonia, Legia Varșovia, dar și a primei ligi din Slovacia care i-a preluat și numele, numindu-se Slovacia Fortuna Liga.
A preluat Publicbet
Fortuna a apărut pe piața din România în anul 2015, atunci când a preluat Publicbet. Publicbet era unul dintre cei mai buni operatori de pariuri sportive în offline din România. Preluând agențiile Publicbet din țară, Fortuna deținea aproximativ 600 de agenții în toată țara, atât în orașele mari, cât și în orașele mai mici sau comune.
Ca și exemplu, Fortuna este prezentă în comuna Berca, județul Buzău printr-o agenție stradală care este mai mare decât agențiile din orașe și se poate compara chiar cu mărimea cazinourilor din orașele mari.
Orientare către mediul online
După ce a preluat Publicbet, Fortuna și-a îndreptat atenția și către mediul online. Aceștia au venit cu platforma de pariuri eFortuna. Acest lucru nu a fost deloc greu, deoarece Fortuna avea deja o platformă de pariuri disponibilă în alte țări. Tot ce a fost nevoită să facă a fost să adapteze platforma deja deținută în limba română.
Fortuna a îmbinat foarte bine partea de offline cu partea de online în sensul în care clienții pot beneficia de opțiunea Fortuna Cashpoint. Fortuna Cashpoint permite utilizatorilor din mediul online să își alimenteze conturile online de pe platformă prin intermediul agențiilor stradale.
Parteneriat cu Federația Română de Fotbal
În 20 martie 2017, Fortuna Bet a semnat un parteneriat cu Federația Română de Fotbal prin care a devenit pentru 4 ani sponsor oficial al echipei Naționale de Fotbal a României. Sloganul parteneriatului a fost “Mai multe victorii pentru suporteri”. La scurt timp a fost dezvoltată și platforma online nationala efortuna. Platforma este un hub unde se pot întâlni atât suporterii echipei naționale, cât și utilizatori Fortuna în mediul virtual.