Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Horea” al județului Mureș anunță că, începând cu data de 14 octombrie 2024, își va relua activitatea la sediu situat pe strada Horea, numărul 28, din municipiul Târgu Mureș.
Documentațiile pentru depunerea/ridicarea avizelor/autorizațiilor de securitate la incendiu și protecție civilă cât și a punctelor de vedere tehnice de specialitate se vor depune și se vor elibera de la Localul II al Inspectoratului pentru Situații de Urgență „HOREA” al județului Mureș situat pe Piața Mărășești, nr. 15 din municipiul Târgu Mureș (sediu temporar).
Pogramul de relații cu publicul:
Luni: 08.30 – 18.30
Marți: 08.30 – 16.30
Miercuri: 08.30 – 16.30
Joi: 08.30 – 16.30
Vineri: 08.30 – 16.30
Cererile și documentațiile aferente pot fi transmise și în format electronic pe adresa de email avizare@isumures.ro doar în condițiile în care acestea sunt scanate în format PDF și semnate electronic de către toate persoanele semnatare autorizate.
Cererile de emitere a avizelor şi autorizațiilor vor fi însoțite, obligatoriu, de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului.
Documentațiile tehnice aferente, vor fi semnate electronic de proiectanți și verificatori de proiecte conform domeniilor pentru care sunt atestaţi.
În lipsa semnăturilor electronice autorizate, procedura de avizare-autorizare pentru documentația transmisă în format electronic nu va fi inițiată.
Compartiment Informare și Relații Publice
Locotenenent Călușeri Alexandra-Maria