Purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că până la finalul anului 2025 este posibil să se dea în circulație alte două tronsoane din autostrada Sibiu – Pitești, după porțiunea dintre Sibiu și Boița.
Secțiunea 4 ar putea fi dată în trafic la sfârșitul anului 2025, a mai spus reprezentantul CNAIR.
”Deși secțiunea 4 Tigveni-Curtea de Argeș a A1 Sibiu-Pitești ar putea fi dată în trafic la final de 2025, lucrările la acest tronson vor continua și pe parcursul anului 2026”, a completat Alin Șerbănescu.
Conform datelor prezentate în acest moment pe site-ul CNAIR, valabile pentru finalul luni mai, tronsonul 5 din Sibiu – Pitești, cel dintre Pitești și Curtea de Argeș este finalizat în procent de 64,96%, constructorul primind până acum 55,14% din cei 1,710 miliarde de lei, cât costă lucrarea. Lucrările ar urma să se finalizeze în anul 2025, conform graficului lucrărilor.
Tronsonul 4, Tigveni – Curtea de Argeș este executat în procent de 28,38%, iar constructorul austriac Porr ar fi primit deja 18,24% din suma totală de 1,67 miliarde de lei, costul tronsonului.Termenul de finalizare este estimat aici anul 2027.
Tronsonul 3 din Sibiu – Pitești, dintre Cornetu și Tigveni este executat de asocierea Webuild și Tancrad și are termen de finalizare 2027.
La finele lunii iulie, secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu anunța că s-au forat 1.500 de metri, în total, pe ambele fire ale tunelului de sub dealul Momaia, din 2.700 cât sunt în total.
Aceasta reprezintă o evoluție foarte bună pe șantierul Secțiunii 4, Tigveni-Curtea de Argeș, din Autostrada Sibiu-Pitești, spunea și ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.