Retailerul german Lidl, liderul pieței de retail alimentar din România, are un plan de diversificare a strategiei de expansiune locală.
Retailerul german Lidl, liderul pieței de retail alimentar din România, vinde pachete cu peste 20 de proiecte de magazine, cu scopul închirierii lor după construire, parte a unui plan de diversificare a strategiei de expansiune locală. Consorțiul format din M Core și Square 7 s-a arătat deja interesat de afacerea propusă de Lidl, potrivit surselor Profit.ro din piața imobiliară.
Pachetele de proprietăți cu care Lidl a ieșit pe piață sunt formate din peste 20 de terenuri amplasate în mai multe localități din România, pe care sunt autorizate sau în curs de autorizare construcția de magazine Lidl. Valoarea de piață a pachetelor depășește 20 de milioane de euro și sunt oferite la vânzare la un randament (yield) de dezvoltare de circa 7%, considerat destul de ridicat în contextul în care grupul M Core a plătit 219 milioane euro, echivalentul unui yield de 9%, pe cele 25 de parcuri de retail din România cumpărate recent de la investitorul belgian Mitiska REIM, potrivit surselor Profit.ro.
Category: Stirile Punctul