Primăria a scos la concurs mai multe posturi pe care dorește să le ocupe prin angajări de personal nou. Pe site-ul instituției a fost publicat anunțul, în care se specifică și posturile pe care dorește să le completeze, respectiv inspector asistent la Serviciul evidenţa informatizată a persoanei, inspector asistent la Serviciul stabilire, încasare impozite şi taxe și inspector principal la Serviciul urbanism, dezvoltare durabilă, informatizare. Comunicatul mai dă și următoarele detalii:
Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu-Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 26 noiembrie 2012 – proba suplimentară, 27 noiembrie 2012 – proba scrisă şi în data de 29 noiembrie 2012 – interviul. Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 8 zile de la data publicării anunţului în M.O. partea III, la sediul instituţiei şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului României nr. 611/2008. Condiţiile de participare la concurs, actele solicitate pentru dosarul de înscriere şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.tirgumures.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0365-801866 zilnic între orele 8.00-14.00.
Sursa: Primăria Tîrgu-Mureș