Milvus Tîrgu Mureș își mărește echipa

Milvus Tîrgu Mureș își mărește echipa

 

Suntem o echipă dinamică, cu multe proiecte, programe și acțiuni de protecția Naturii, iar acum ne extindem echipa. Căutăm oameni care ne împărtășesc valorile și știu că fără conservarea naturii, ne pierdem din însăși valorile personale. Așteptăm CV-urile voastre însoțite de o scurtă scrisoare de intenție la adresa: office@milvus.ro, pentru următoarele posturi până la 1 septembrie:

 

COORDONATOR CENTRUL DE REABILITARE A ANIMALELOR SĂLBATICE RĂNITE

 

Ce vei face:

Gestionarea animalelor sălbatice rănite – îngrijire, hrănire, supraveghere, eliberare

Ești în permanentă legătură cu partenerii de la Vets4Wild

Ții legătura cu autoritățile competente, alte organizații, voluntari

Ai grijă de infrastructura Centrului, atât din Târgu Mureș, cât și din Sânsimion

Ai în grijă telefonul de urgență al Centrului și încerci să rezolvi toate situațiile

Plănuiești amănunțit campanii de informare și fundraising

Gestionezi inelările care au loc în perimetrul Centrului

Organizezi evenimente de informare și recreere

Ce îți oferim:

Un mediu de muncă interesant

Un salariu motivant

Posibilități de a-ți dezvolta aptitudinile și de a învăța continuu

Un program de muncă optim

Cerințe minime:

Să iubești animalele

Să fii un om hotărât, ordonat și meticulos

Să ai studii medii sau superioare

Să cunoști limba română la nivel avansat, limba maghiară și engleză constituie un avantaj

Cunoștințe medii de operare IT

Să faci față la evenimente neprevăzute

 

CONTABIL

 

Ce vei face:

Evidență contabilă – sistem contabil în conformitate cu legislația națională în vigoare

Întocmești documente justificative privind operațiile economice

Verifici și asiguri exactitatea datelor contabile, altele.

Ce îți oferim:

Un mediu de muncă interesant

Un salariu motivant

Posibilități de a-ți dezvolta aptitudinile și de a învăța continuu

Cerințe minime:

Să ai studii economice absolvite cu diplomă de licență – durata de trei ani

Vechime specifică relevantă – minim 3 ani

Autorizație CECCAR

Să cunoști operare PC – inclusiv programe de contabilitate

Limba engleză la nivel mediu

 

ASISTENT MANAGER

 

Ce vei face:

Vei asista managerul de proiect în implementare

Monitorizezi acțiunile proiectului

Pregătești documentații, efectuezi analize, realizezi planurile bugetelor

Elaborezi notificări privind depunerea cererilor de rambursare pe toată perioada de implementare a proiectului

Întocmești rapoarte de proiect trimestrial sau/și de câte ori este necesar, altele.

Ce îți oferim:

Un mediu de muncă interesant

Un salariu motivant

Posibilități de a-ți dezvolta aptitudinile și de a învăța continuu

Un program de muncă optim

Cerințe minime:

Studii superioare în domeniul biologiei/ ecologiei/ mediului absolvite cu diplomă de licență – 3 ani

Participare la minimum un proiect similar

Experiență specifică relevantă de minim 3 ani

Cunoștințe de operare PC

Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin decizii specifice sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali

Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii