Shopping City Târgu Mureș va fi gazda unuia dintre cele mai așteptate evenimente ale verii. Pe 13 iulie, vor urca pe scenă artiștii Mira și Mario Fresh, care sunt pregătiți să creeze o atmosferă de festival pentru toți iubitorii de muzică. Evenimentul face parte din proiectul-umbrelă SPOT Festival, care devine o tradiție pentru centrul comercial, organizatorii sărbătorind 4 ani de ediții de senzație.
Shopping City Târgu Mureș își reafirmă sprijinul pentru comunitatea artistică locală, astfel încât le oferă vizitatorilor nu doar o experiență de cumpărături, ci și oportunitatea de a se deconecta prin muzică și de a-și petrece timpul liber într-o atmosferă electrizantă. Pe lângă susținerea artiștilor îndrăgiți, precum Mira și Mario Fresh, Shopping City Târgu Mureș încurajează implicarea activă a comunității în viața culturală și artistică.
Cele două concerte vor avea loc în parcarea de la nivelul 1 al centrului comercial, iar vizitatorii vor avea acces începând cu ora 18:00. Sora Deejay va avea o reprezentanție între 19:00 și 20:00, urmată de concertul lui Mario Fresh între orele 20:00 – 21:00. Mira își va face apariția în lumina reflectoarelor în intervalul 21:00 – 22:00. Suprizele din partea organizatorilor continuă cu un show inedit de lasere la finalul evenimentului.
Pentru acces, vizitatorii vor avea nevoie de brățări pe care le obțin în urma descărcării aplicației SPOT. Acestea pot fi selectate din secțiunea My SPOT – Cheltuie puncte & alege recompense și vor fi oferite în incinta centrului comercial.
Surprizele la Shopping City Târgu Mureș continuă și în luna august, pe data de 10, cu un concert electrizant susținut de Connect-R & Band.
În plus, între 10 iulie și 31 august, organizatorii le-au pregătit noilor utilizatori ai aplicației SPOT câte un cadou de bun venit. De asemenea, în urma achizițiilor de minimum 500 lei, pe maximum două bonuri scanate în aplicația SPOT, există șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, un voucher de vacanță în valoare de 2000 de euro și un set de trolere.
Mai multe informații despre evenimentele și campaniile centrului comercial pot fi descoperite pe site-ul Shopping City Târgu Mureș, precum și pe paginile de Instagram și Facebook.
***
Despre Shopping City Târgu Mureș
Centrul comercial Shopping City Târgu Mureș, deținut de fondul de investiții NEPI Rockcastle, a fost inaugurat pe 16 iulie 2020. Situat pe Bulevardul 1 Decembrie 1928 nr. 242, reprezintă cea mai importantă investiție locală din acest an și le propune vizitatorilor o experiență unică de cumpărături.
Shopping City Târgu Mureș are o suprafață închiriabilă de 40.000 de metri pătrați și pune în lumina reflectoarelor un mix complet de cumpărături, distracție și descoperiri culinare, prin cele 113 de branduri prezente în mall. În 25 iunie cel mai mare hipermarket Carrefour din regiune a fost inaugurat în interiorul centrului comercial Iar din 16 septembrie in Shopping City Targu Mures se afla cel mai modern cinematograf din judet – CINEPLEXX.
Centrul comercial aduce, pentru prima dată în Târgu Mureș, o serie de branduri locale și internaționale, ce acoperă toate nevoile și dorințele vizitatorilor, de la fashion și până la tehnologie de ultimă generație: Sephora, Bookcity, Smyk, Reserved, eMAG, Intersport, Cropp, Sport Vision, Bijuteria Stil, Teilor, Sinsay, Buzz, Flanco, DeFacto, Various Brands, Grid.
În luna octombrie a anului 2021, Shopping City Târgu Mureș a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 18 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită.
Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.