Primăria municipiului Tîrgu Mureș, prin Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, vine în sprijinul cetăţenilor oferindu-le acestora posibilitatea preluării imaginii și a documentelor necesare pentru emiterea actului de identitate la domiciliul persoanelor netransportabile.
Dovada stării de sănătate a persoanelor care se află în imposibilitatea de a se deplasa, se va face printr-un document justificativ, respectiv, certificat de încadrare în grad de handicap sau adeverinţă eliberată de medicul de familie, din care să rezulte că persoana nu se poate deplasa. Solicitările se depun direct la Serviciului de Evidență a Persoanelor, str. Călărașilor nr. 26-28 și nu implică costuri suplimentare.
În anul 2017, la solicitarea persoanelor fizice interesate, a unităților sanitare și de ocrotire socială, au fost efectuate 122 de astfel de deplasări și au fost puse în legalitate cu acte de identitate 310 persoane.
În acest mod, s-au rezolvat și situațiile de risc de abandon a nou-născuților în unitățile sanitare, prin punerea în legalitate, cu acte de identitate, a mamelor în unitățile sanitare și înregistrarea nașterii pentru nou-născut.
De reținut! La externare mama are emis, atât actul de identitate cât și certificatul de naștere al nou-născutului!
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.