Operatorul de telefonie mobilă continuă și astăzi să aibă probleme mari cu acoperirea la Tîrgu-Mureș, din nou la o oră de vârf. Abonații sau posesorii de cartelă nu pot beneficia minute în șir de serviciul de voce și nici de cel de date. Cu toate acestea, deși am cerut ieri o poziție oficială din partea companiei, telefonic n-am reușit să contactăm serviciul de PR, iar la e-mailul trimis ieri n-am primit niciun răspuns până la această oră.
Între timp, deși plângerile s-au înmulțit ieri pe rețelele de socializare, la OPC nu există nici o reclamație oficială pe această temă. Comisarul-șef adjunct Marcela Achim spune că nu a primit nici o sesizare legată de pierderea semnalului în ultima săptămână, de când operatorul a început să aibă tot mai dese probele cu rețeaua. Pe de altă parte, spune Marcela Achim sunt o sumedenie de alte plângeri împotriva operatorului, înregistrate din cauza clauzelor din contracte, a imposibilității de reziliere a acestora sau din cauza întârzierilor la asigurarea serviciilor de garanție la telefoane.
Şi eu am vrut să-mi arunc telefonul…
deci nu te ia nimeni in seama daca nu faci plangere la OPC???