Prefectul judeţului Mureş, Lucian Goga, a declarat miercuri, în timpul prezentării Raportului de activitate pentru anul trecut că, pe parcursul anului 2016, peste 18.000 de documente au fost înregistrate la instituţie, iar alte 60.000 de acte administrative au fost supuse controlului legalităţii.
Lucian Goga a spus că anul trecut, la Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş au fost înregistrate peste 18.000 de documente, din care aproape 2.000 au fost petiţii, au fost emise peste 400 de ordine ale prefectului, 1.000 de cetăţeni au fost primiţi în audienţă şi s-a efectuat control de legalitate pe circa 60.000 de acte emise de autorităţile administraţiei publice locale.
„Instituţia Prefectului are un personal destul de redus, suntem 44 de angajaţi, volumul de muncă foarte mare, dar iată că, printr-un efort comun al personalului, s-a reuşit ca întregul volum de activitate să fie acoperit. Pe lângă aceste documente înregistrate, volumul de muncă şi specificul activităţii este mult mai larg”, a arătat Lucian Goga.
Acesta a precizat că, în urma controlului legalităţii actelor administrative, Instituţia Prefectului a formulat notificări pentru peste 300 de acte, toate fiind revocate, modificate sau completate.
AGERPRES