Asociația Pro Infrstructură vine cu o nouă explicație referitoare la ciotul de autostradă de la Ungheni până la intrarea în oraș.
Pe 20.08.2019, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere „ne-a urecheat” că nu am știut de extinderea valabilității autorizației de construire aferentă ciotului de 4,5 km dintre Ungheni și Târgu Mureș, parte din Autostrada A3, sector aflat în licitație de aproape 3 ani, din 21.10.2016. Răspunsul nostru a venit prompt o zi mai târziu: http://bit.ly/2mMHgcz.
În același comunicat, se precizează că „se așteaptă decizia motivată a instanței pentru a putea fi declanșată procedura de semnare a contractului între CNAIR S.A. și firma declarată câștigătoare în urma acțiunilor în justiție”. Între timp, motivarea instanței a venit și, previzibil, CNAIR s-a înșelat din nou! Nu se semnează contractul. Ba dimpotrivă, judecătorii confirmă că echipa din CNAIR care a evaluat oferta câștigătoare a comis o serie de erori, obligând-o să o reevalueze. Este a doua oară când greșesc, după ce în 2018 judecătorii au dat un verdict similar. În loc să își asume responsabilitatea și să reevalueze ofertele în cel mai scurt timp (pentru a treia oară), CNAIR a făcut apel, amânând și mai mult finalizarea licitației!
Iată un proiect devenit o nouă rușine națională, o bornă a incompetenței CNAIR: licitație care va depăși 3 ani de zile fără să avem contract semnat (ba chiar putem vedea o anulare a procedurii) și risc maxim ca autorizația de construire să expire definitiv (după ce a fost prelungită acum 5 luni) dacă nu se încep lucrări în teren cel mai târziu în aprilie 2020.
afirmă asociația Pro Infrastructură pe propria pagină de Facebook.