Primarul oraşului Luduş, Cristian Moldovan, a anunţat, miercuri, că în urma modificării organigramei, prin care s-a făcut o reducere de personal de aproximativ 20%, însumând 38 de posturi, dintre care două de conducere, se va face o economie anuală de peste 3 milioane de lei la bugetul local.
„Am propus în Consiliul Local şi s-a aprobat reorganizarea aparatului de specialitate al Primăriei cu o nouă organigramă şi un nou stat de funcţii adaptat, astfel încât serviciile din primărie să nu sufere lipsuri în relaţia cu cetăţenii. Am făcut o reducere de aproximativ 20% din aparatul primăriei, respectiv 38 de posturi, dintre care două de conducere. S-au redus şi am ajuns la o economie bugetară de peste 3 milioane de lei la nivelul anului. Datorită bugetelor reduse şi a faptului că avem multe proiecte pe care le-am implementat, care sunt în implementare sau care urmează să fie accesate, avem foarte multe rate bancare de plătit, foarte multe cheltuieli. Prin aceste reduceri de cheltuieli trebuie să menţinem în continuare dezvoltarea oraşului”, a declarat presei, miercuri, Cristian Moldovan.
Conform edilului, reorganizarea a vizat, între altele, desfiinţarea Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă (SVSU) şi transformarea Serviciului Poliţiei Locale în compartiment.
„Au fost 16 poliţişti locali, vor rămâne nouă, ca atare se desfiinţează serviciul şi va rămâne doar un compartiment în cadrul primăriei, nu vom mai avea un şef de poliţie locală. Cu aceşti nouă poliţişti vom asigura permanenţa în patrulare (…). Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă a avut 10 persoane, l-am desfiinţat complet, deoarece avem la Luduş de mulţi ani o formaţie militarizată de pompieri a ISU Mureş”, a mai precizat primarul din Luduş.
În caz de situaţii de urgenţă, a arătat edilul, maşina SVSU poate asigura aprovizionarea cu apă pentru echipajul de intervenţie al ISU Mureş. AGERPRES