Începând cu data de 29.03.2022 program extins pentru deservirea publicului la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
Această măsură a fost luată ca urmare a încetării stării de alertă, iar actele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită urmează să expire după o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări – 9 martie 2022.
Cetățenii au posibilitatea să solicite emiterea actului de de identitate, în fiecare zi lucrătoare a săptămânii, în următoarele intervale orare: Luni și Miercuri 8,30 – 15,00, Marți și Joi 8,30-18,30, iar Vineri 8,30-12,00.
Preluarea documentelor se face în baza programării online prealabilă, accesând site-ul instituției www.tirgumures.ro sau apelând nr de telefon 0265 250 391.
Eliberarea actului de identitate se face în maximum 2 zile lucrătoare (excepție cazurile care necesită verificări suplimentare) prin intermediul ghișeului de informații și eliberări acte, conform următorului program: Luni, Miercuri, Vineri 8,30-16,30 iar Marți și Joi 8,30-18,30.
Cu privire la emiterea și ridicarea actului de identitate cetățenii sunt informați prin mesaje scurte SMS la numerele de telefon furnizate lodată cu depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265 250 391.