Pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul Evidenţa Persoanelor, işi va prelungi programul de lucru cu publicul, astfel: în data de 8.12.2012 între orele 8,00 – 16,00, iar în data de 9.12.2012 între orele 8,00 – 21,00. Vor fi soluţionate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
– expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării;
– schimbării domiciliului;
– schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
– preschimării buletinelor de identitate;
– schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi strazilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau strazilor;
– atribuirii unui nou CNP;
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 – 250391, 0265 – 250010, direct la sediul serviciului din Tg-Mureş, str. Călăşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro.
Sursa: Primăria Tîrgu-Mureș