Având în vedere numeroasele solicitări venite din partea cetățenilor si asociațiilor de proprietari din Municipiul Tîrgu Mureș, Administrația Domeniului Public din cadrul Primăriei Tîrgu Mureș a elaborat un proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de atribuire/licitaţie a locurilor de parcare, pentru folosinţă, în parcările de domiciliu din Municipiul Tîrgu Mureş.
Acest proiect de hotărâre, precum și regulamentul aferent a fost postat pe pagina web a Municipiului Tîrgu Mureş la secțiunea Administrația Locală – Proiecte HCL.
Admniniostraţia vine cu rugămintea către cetățeni și asociațiile de proprietari să formuleze propuneri cu privire la regulamentul de atribuire/licitaţie a locurilor de parcare, pentru folosinţă, în parcările de domiciliu din Municipiul Tîrgu Mureş, pe adresa de email – primaria@tirgumures.ro, precum și pe pagina de facebook a Municipiului Tîrgu Mureș.
Reamintim faptul că, Administrația Domeniului Public din cadrul Primăriei Municipiului Tîrgu Mureș a demarat în luna ianuarie un studiu cu privire la gestionarea serviciului public de parcări cu plată, supus dezbaterii publice, și, în cadrul căruia, un număr semnificativ de cetățeni au trimis propuneri.