Potrivit unei vorbe din popor, reclama este sufletul comerțului. Pe cât de veche, pe atât de verificată este zicala. Comercianții au înțeles că trebuie să-și promoveze marfa sau serviciile, încă din antichitate, instalând pe marginea drumului mesaje scrijelite în piatră. De aici vine și denumirea acestei metode de publicitate: Outdoor, considerată nu doar cea mai veche, dar și cea mai verificată metodă de promovare. Pietrele sculptate din antichitate, în zilele noastre sunt înlocuite cu panouri de publicitate amplasate în locuri intens circulate, de maximă vizibilitate.
Publicul țintă este cel dinamic, care circulă pe jos în spatiul public, se află în mijloace de transport sau în centre comerciale. Oriunde se uită omul modern vede displayuri, panouri iluminate, meshuri cât casa, citylighturi, reclame lipite pe geamul autobuzelor, pe mașini, pe chioșcuri, rooftopuri tridimensionale, reclame în magazine, stații de autobus, aerogară. Pe scurt: Outdoor.
Aflat în mișcare, călătorind mai mult, consumatorul modern petrece tot mai puțin timp în fața televizoarelor sau răsfoind presa scrisă. Panourile publicitare de mari dimensiuni, viu colorate și amplasate strategic, atrag atenția consumatorului, fără să-l întrerupă însă din activitate. Și acest aspect reprezintă un atuu în plus față de celelalte metode de promovare.
Metoda Outdoor presupune costuri de expunere reduse și nu implică pentru consumatori niciun cost. Expus într-un loc bine ales, șapte zile și nopți din săptămână, panoul publicitar poate avea mai mulți ”spectatori” decât un meci de… Champions League! Iar mesajul repetat cu siguranță va contribui la creșterea notorietății unui produs sau a unui brand. Vrând – nevrând consumatorul îl observă!
Sunteți proprietar de spațiu publicitar și vreți să-l vindeți unui furnizor de reclame Outdoor? Nimic mai simplu. Luați legătura cu firma, iar un vânzător media vă va contacta pentru contract și stabilirea prețului. Spațiul se închiriază de obicei pe termen lung, aceasta fiind una dintre condițiile ca reclama să-și atingă scopul. Furnizorul de reclame se va ocupa de construirea unui suport pentru reclame, iar pentru spațiul închiriat va plăti proprietarului o rentă anuală.
Dacă aveți nevoie de promovare, de reclamă Outdoor, ori aveți spațiu de închiriat, iată soluția: SC Macro Outdoor SRL