Dragă client,Acum este momentul să acționăm împreună și să transformăm distanța dintre noi în ceva ce ne unește pentru un scop comun: acela de a rămâne în siguranță. Cu fiecare gest prin care te protejezi, faci un bine și celor din jur, fără niciun efort. Ne străduim să îți fie bine și îți stăm la dispoziție pe canalele de comunicare alternative pentru ca tu să rezolvi totul din confortul casei tale: operațiuni rapide în contul tău E.ON Myline, prin telefon la 0800 800 900, unde poți afla informații utile de la asistentul nostru virtual, Ioana, sau online, pe eon.ro. |
Contactează-ne oricând prin canalele digitale.Trimite-ne mesaj:pe Live Chat, direct din contul tău E.ON Myline;pe pagina de Facebook E.ON Romania;pe e-mail la: serviciiclienti@eon-romania.ro;prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată. | Află mai ușor informații utile, direct de acasă.Ioana, asistentul tău virtual, te ajută rapid să:afli cât ai de plată;transmiți indexul autocitit;confirmi o plată.Sună gratuit la: 0800 800 900 sau 0800 800 366. |
Vizualizează-ți facturile și plătește online fără stres.Intră în contul tău E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru:vizualizare și plată factură, fără comision;actualizarea convenției de consum. |
Intervenim în siguranțăAvem grijă de tine și de casa ta și te asigurăm că intervențiile noastre se desfășoară în condiții sigure.Specialiștii E.ON sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință și vor păstra distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane. |
Doar protejându-te, îi poți ține în siguranță și pe cei dragi! Echipa E.ON |
Category: Stirile Punctul