Refuzați de 3 ori de a lua cuvântul la ședințele de CJ, combatanții Aeroportului nu se lasă. Au început seria apelurilor nominale pentru rezolvarea situației de la Aeroport!

Refuzați de 3 ori de a lua cuvântul la ședințele de CJ, combatanții Aeroportului nu se lasă. Au început seria apelurilor nominale pentru rezolvarea situației de la Aeroport!

 

Având în vedere că cererile reprezentanților paginii de socializare „Save Transylvania Airport” de a lua cuvântul la ședințele de Consiliu Județean Mureș în legătură cu criza de la Aeroportul Transilvania au fost respinse deja „de 3 ori de către d-ul președinte Péter Ferenc” (după cum se arată pe pagina de socializare)  aceștia au început o serie de apeluri la adresa fiecărui consilier cu scopul de a-i ruga nominal să ceară dezbaterea problemelor acute legate de repornirea și dezvoltarea Aeroportului Transilvania.

Apelul va fi în ordine descrescătoare din tabelul http://www.cjmures.ro/consilieri.htm și va dura 35 de zile.

Astfel, prima pe lista „nominalizaților” este consilierul PNL CRISTINA–MARA TOGĂNEL:
„Având în vedere că ați fost directorul de cabinet al preşedintelui Consiliului Judeţean Mureş, d-ul Ciprian Dobre între anii 2012 – 2016, probabil cunoașteți mai bine detaliile privind activitatea Aeroportului, ceea ce vă poate ajuta să aveți o intervenție cât mai fermă pentru a atenua pagubele la care s-a ajuns prin neînceperea din timp a lucrărilor de reconstrucție a pistei.

Vă rugăm să faceți interpelare la ședința următoare CJ Mureș și să cereți dezbaterea problemelor acute legate de repornirea și dezvoltarea Aeroportului Transilvania. Aeroportul este închis din noiembrie 2016, iar cei care se ocupă de reconstrucția pistei habar n-au când se vor finaliza lucrările contractate pe 108 zile, n-au nici o idee când va fi repornit traficul, și nu au nici o strategie sau termen de execuție privind prelungirea pistei de 2000 m și dezvoltarea Aeroportului.

Vă propunem următoarele: 1) Schimbarea președintelui CJ Mureș, cel care a coordonat „salvarea” aeroportului de aproape 2 ani, cu niște rezultatele catastrofale. Puteți iniția această schimbare împreună cu 1/3 din consilierii județeni, iar votul final trebuie să aibă votul a 2/3 din consilieri. 2.) Schimbarea directorului Aeroportului. Am avea nevoie de oameni care se pricep la problemele specifice unui Aeroport, nu doar la deservirea politicienilor aflați la putere. Directorul în funcție al Aeroportului provine din lumea politică și are studii juridice, ceea ce nu-l ajută la exercitarea funcției sale. 3.) Schimbarea „specialiștilor” CJ Mureș care au demonstrat că nu sunt în stare de relansarea Aeroportului. Licitația a fost făcută cu o întârziere foarte mare, iar ulterior s-a acceptat tragerea de timp și suspendarea lucrărilor în mai multe rânduri. Specialiștii adevărați GĂSESC SOLUȚIILE POTRIVITE, nu doar explică motivele nerealizării angajamentelor. 4.) Formarea unei comisii de supraveghere permanentă a Consiliului de Administrație al Aeroportului, a Președintelui CJ Mureș și a echipei care coordonează lucrările de reconstrucție a pistei și relansarea Aeroportului. Se pare că în cadrul acestor activități se fac nenumărate greșeli care blochează șirul evenimentelor. 5.) Formarea unei comisii de PUNERE ÎN APLICARE a etapelor privind PRELUNGIREA PISTEI și dezvoltarea Aeroportului. Ritmul lent cu care se fac lucrările actuale justifică pe deplin demararea imediată a dezvoltării. Aeroportul Transilvania, fără lucrările de dezvoltare va pierde definitiv competiția cu aeroporturile din Cluj, Sibiu sau Brașov. 6.) Dacă considerați că propunerile enumerate mai sus sunt nejustificate, iar situația Aeroportului Transilvania este mulțumitoare, vă rugăm să vă exprimați clar această poziție”.

 

 

Cristina Vancea,

sursa Save Transylvania Airport