România sec. XXI. Poșta Română reacționează la adeverința lui Mihai Ungureanu

România sec. XXI. Poșta Română reacționează la adeverința lui Mihai Ungureanu


Săptămânalul Punctul prezenta în articolul „Cum a ajuns Poșta din Târgu Mureş ținta ironiilor pe internet”   reîntâlnirea unui tîrgumureșean cu Poșta Română. La numai o zi Compania Naţională Poşta Română răspunde prompt (Punct alb).

„A durat doar o zi să scăpăm de birocrație inutilă, datorită reacției oamenilor. Vreau să mulțumesc în mod special celor care au înțeles că asta e calea către servicii mai bune, deschiderea către client”, scrie domnul Mihai Ungureanu pe contul său personal de facebook.

Urmează să vedem dacă Mihai acceptă provocarea lansată în comentarii de un utilizator.

Iată mai jos comunicatul:

Bucureşti, 16 noiembrie 2017 – Compania Naţională Poşta Română informează că, începând de astăzi, clienţii care au ales să li se livreze coletele la o altă adresă decât cea de domiciliu, vor fi identificaţi numai în baza unui act de identitate valid.

Pe reţelele de socializare, şi ulterior în presă, a circulat povestea unui client al Poştei Române căruia i-a fost condiţionată ridicarea coletului de la un oficiu poştal din Târgu Mureş, de prezentarea unei adeverinţe de la serviciu care să ateste locul acestuia de muncă. Adeverinţa i-a fost solicitată de către oficiantul poştal, ca urmare a opţiunii clientului de a primi coletul la locul de muncă.

Departamentul comunicare a luat legătura cu clientul respectiv şi l-a asigurat de identificarea şi rezolvarea rapidă a problemei, lucru care la numai o zi după întâmplare, s-a şi produs.

Problema nu este singulară şi derivă din interpretarea zeloasă a unei norme vechi de 40 de ani. Începând de astăzi, această prevedere nu mai există, în Poşta Română, ca urmare a unei decizii ferme a managementului companiei şi a unei analize corecte făcute de grupul de lucru mandatat să actualizeze instrucţiunile şi normele de lucru ale Poştei Române.

“La Poşta Română trebuie să schimbăm, în primul rând, mentalităţi. Se lucrează cu norme învechite. De aceea, încă din primele zile, în calitate de Director General, am dispus analizarea şi actualizarea acestor norme. Confortul clienţilor, timpul redus de aşteptare şi respectul faţă de aceştia sunt priorităţi ale Poştei Române”, a declarat Elena Petraşcu Director General al Poştei Române.

Astfel, începând de astăzi, clienţii nu vor mai pierde timp pentru a prezenta date sau acte suplimentare de identificare, atunci când optează pentru livrarea coletului la altă adresă decât cea de domiciliu. În cazul predării pe bază de împuternicire se mai înscriu, suplimentar, şi datele de idenficare ale destinatarului.

„Odată cu schimbarea managementului Poştei Române, la nivelul companiei a fost înfiinţat un grup de lucru care se ocupă, în prezent, şi de schimbarea şi îmbunătăţirea unor astfel de norme. Acesta lucrează la reproiectarea instrucţiunilor de lucru în sensul simplificării normelor şi procedurilor. Acestea trebuie să fie facile, uşor de utilizat de către salariaţii companiei din front-office şi din back-office. Vrem să uşurăm modul de lucru în relaţia cu clienţii Poştei Române”, a declarat Gina Budeanu, Director Direcţia Strategii şi Politici de Dezvoltare, Poşta Română.

Compartiment Comunicare

Lasă un răspuns