Cu o istorie de aproape o jumatate de secol, Silva, mandria berii romanesti, s-a relansat pe piata din Romania. Noua campanie de imagine, „Din spiritul Transilvaniei”, aduce in atentia publicului originile sale transilvanene. De-a lungul timpului, Silva si-a mentinut calitatea, iar acum vine mai aproape de consumatorii romani fiind disponibila pentru prima data cu o gama completa de ambalaje.
Silva este o bere simbol pentru Romania, personalitatea ei inspirandu-se din spiritul fiecarui oras. Cu ocazia evenimentului de relansare, Silva si-a provocat publicul sa descopere spiritul Transilvaniei printr-un experiment aparte. In cadrul evenimentului, artisti locali de renume au reconstruit imaginea sticlei Silva prin franturi de imagini care ilustreaza spiritul oraselor din Romania.
In urma cu aproximativ o jumatate de secol, berea Silva a inceput sa fie fabricata in Transilvania, o regiune cu traditie indelungata in producerea berii de calitate. Initial, Silva era produsa in cantitati limitate si era dedicata in exclusivitate exportului. Dupa anul 1989, berea Silva a devenit disponibila si la nivel national. Numele Silva a fost asociat inca de la aparitia acestei beri cu o bere deosebita, de calitate premium, demna de a fi berea de export a Romaniei.
Silva, renascuta din spiritul Transilvaniei, va fi disponibila in retelele de retail si HORECA la nivel national, in 5 variante: sticla de 0.5 litri, PET de 2 litri, doza de 0.5 litri, 6-pack si keg de 50 litri.
Ruxandra Morariu
PRODUS DE CINE?????
heineken
Az bizony jó sör volt!!!!!!!!!!!!!
de HEINEKEN ROMANAI !