Miercuri are loc ședința Consiliului de Administrație a Aeroportului Transilvania Targu Mures. Într-un comunicat de presă conducerea aeroportului precizează și motivul întâlnirii:
„…pentru a lua act de bugetul de venituri şi cheltuieli al Aeroportului pe anul 2012 aprobat de Consiliul Județean Mureș în ședința extraordinară din data de 13 februarie 2012 și pentru a propune un plan de măsuri și soluții care se impun pentru funcționarea Aeroportului în condițiile bugetului aprobat.
După ședința Consiliului de Administrație vom informa opinia publică privind măsurile pe care Conducerea Aeroportului Transilvania Târgu Mureș le va propune Consiliului Județean Mureș pentru a se putea asigura funcționarea Aeroportului în condițiile bugetului de venituri cheltuieli aprobat.
În urma informațiilor apărute în mass-media potrivit cărora Aeroportul Transilvania Târgu Mureș nu respectă prevederile Ordonanţei de Urgenţă 109 din 2011 se impune precizarea că Aeroportul Transilvania Târgu nu i se aplică prevederile OUG 109/2011 deoarece potrivit Hotărârii Guvernului României 398 din 4 august 1997 este regie autonomă aeroportuară cu specific deosebit, de interes național.
Potrivit articolului 1 din OUG 109/2011, pe care îl redau mai jos sunt exceptate de la aplicarea prevederilor prezentei ordonanțe de urgență societăţile financiar-bancare şi de asigurare şi reasigurare, precum şi societăţile comerciale care desfăşoară activităţi de interes naţional cu specific deosebit pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională”.