Pentru fiecare companie care se află în relocare la birou, un factor important și relevant este organizarea eficientă și clară de transport mobilă București pentru a evita pierderea de timp și, ca urmare, evitarea pierderilor companiei. Cu cât mobilierul este mai rapid și mai bine transportat, cu atât mai repede se va relua fluxul de lucru. Firma de transport mobilă București înțelege acest lucru ca nimeni altul, așa că în orice zi pot veni în ajutorul tău și pot efectua transportul de mobilă de birou într-o singură zi. Gama serviciilor de transport de mobilă include un ciclu complet: de la estimarea volumului de mobilă până la aranjarea mobilierului într-un birou nou și colectarea gunoiului.
Vizita la birou
De ce este important ca firma de mutare mobilă București să viziteze în prealabil biroul? Pentru a face cunoștință cu volumele de lucruri ce urmează a fi transportate, echipamente de birou și mobilier? Fiecare articol care trebuie transportat trebuie să fie ambalat cu grijă într-o cutie de carton sau în ambalaje speciale pentru a le reloca. Colțurile mobilierului trebuie protejate în mod fiabil pentru a nu se deteriora, mânerele dulapului de asemenea, trebuie dezasamblate pentru a le feri de deteriorare. Fiecare lucru este supus contabilității și fixării în documentația însoțitoare, și aceasta este singura modalitate prin care se garantează siguranța completă a bunurilor transportate ale companiei. Când vor veni pentru prima dată la biroul tău, vor evalua dimensiunea muncii și vor oferi o echipă de mutători la momentul potrivit pentru a transporta mobila de birou. Astfel, vor face un calcul precis și îți vor spune care este costul estimativ al întregii mutări.
Procesul de lucru
Experții firmei merg la birou și evaluează volumul total de lucruri ce urmează a fi transportate. Se întocmește o listă detaliată a lucrărilor necesare și costurile acestora. Înainte de a începe munca, întreaga listă vă este trimisă spre aprobare. Dacă este necesar, poți ajusta costul serviciilor adăugând sau abandonând anumite opțiuni. Când ai decis că prețul transportului de mobilă se încadrează în bugetul planificat de companie, se semnează un acord cu privire la furnizarea de servicii de transport de mobilă de birou. În acest contract se specifică condițiile de transport, costul final, planul de transport (care este, de asemenea, discutat anterior și agreat) și se atașează o estimare convenită.
La data și ora convenite, vor veni la biroul tău și îți vor oferi un set de materiale de ambalare. De regulă, mai întâi, angajații companiei își ambalează obiectele personale în cutii. Pe fiecare cutie se vor atașa autocolante autoadezive pentru etichetare. Apoi, mutătorii firmei demontează și ambalează mobilierul, aparate și alte obiecte. În același timp, mobila este protejată, ușile birourilor sunt lipite, la fel și colțurile pentru a nu se deteriora la coborârea sau urcarea scărilor. Materialele de ambalare pot fi achiziționate și de la firma de mutare mobilă București și astfel, nu va mai fi necesar să petreci timp căutând un furnizor. Mutatorii transferă tot mobilierul ambalat cu grijă în transportul pregătit, îl aşează cu atenție și îl fixează. La noul birou, totul se face așa cum a fost descris mai sus însă, inversat.