Conform deciziei de marti a Consiliului Local, Serviciul de salubrizare din Municipiul Târgu Mureș va fi delegat prin negociere, pentru o perioadă de 180 de zile, în vederea asigurării continuității serviciului.
Primăria a solicitat, până în prezent, oferte de servicii de la mai multe firme de specialitate în vederea delegării serviciului public de salubrizare pentru activităţi de colectare şi transport deşeuri în Municipiul Târgu Mureş, prin contract de prestări de servicii.
În ședința extraordinară de azi, Consilierii locali din Târgu Mureș au votat pentru procedura de negociere, caietul de sarcini și pentru perioada de atribuire a acestui serviciu de salubrizare de 180 de zile, cu posibilitatea prelungirii acestuia.
Acest contract se va încheia în momentul finalizării licitației pentru achiziţionarea serviciilor organizate de către ADI Ecolect Mureş.
Prioritatea 0 a noastră este să avem un oraș curat, cu operatori responsabili iar banii publici să fie cheltuiți pentru servicii competitive și de calitate.