Consiliul Județean Mureș a finalizat un proiect mult așteptat. Astăzi, instituția și-a lansat noul website, reînnoit și extins, precum și un portal electronic pentru emiterea a nu mai puțin de 10 tipuri de avize și autorizații.
„Lucrăm de ani de zile pentru a lansa servicii publice online. Modul de viață din secolul XXI ne impune să accelerăm și să eficientizăm eliberarea diverselor autorizații, iar ultima perioadă a evidențiat necesitatea acestei proceduri”, a subliniat președintele Consiliului Județean Mureș, Péter Ferenc, în cadrul conferinței de presă de astăzi. Procesul de digitalizare la Consiliul Județean Mureș a început încă din 2018. Acest lucru a necesitat, în primul rând, transformarea fluxurilor de lucru interne și apoi dezvoltarea unei platforme electronice interne care să permită activitatea online în cadrul instituției. Al treilea pas, a fost dezvoltarea unei platforme pentru servicii publice electronice. Valoarea totală a proiectului cu finanțare europeană accesat pentru dezvoltarea sistemului este de 3.618.000 de lei. De acum înainte se vor putea solicita online certificate de urbanism, avize pentru certificate de urbanism, autorizații de construire, autorizații de desființare, prelungirea autorizațiilor de construire, prelungire certificate de urbanism, avize de oportunitate, avize pe documentații de urbanism, acorduri prealabile pentru execuția de lucrări in zona drumurilor județene, autorizații de amplasare și execuție in zona drumurilor județene.
Interfața de servicii online este disponibilă la https://eservicii.cjmures.ro sau făcând clic pe linkul eservicii la https://ro.cjmures.ro. Aici va trebui să vă creați un cont pentru a încărca documentele necesare emiterii avizelor și autorizațiilor și a plăti taxele.
De asemenea, site-ul web a fost actualizat pentru a face față provocărilor lumii de astăzi. Noua interfață conține tot ceea ce era pe vechiul site. Proiectul are o valoare de 58 de mii de lei.
Biroul de Presă al Consiliului Județean Mureș