Lansarea oficială va avea loc în 18 august.
Pentru a se dezvolta durabil, o comunitate are nevoie atât de investiții, dar și de o promovare corect fundamentată, care să atragă investițiile necesare prin poziționarea orașului pe harta destinațiilor atractive pentru afaceri și turism.
Având în vedere interdependența celor două componente aferente dezvoltării, Primăria Municipiului Târnăveni a demarat primul proiect de branding al unui oraș din județul Mureș.
Proiectul are ca obiectiv valorificarea potențialului economic și turistic al orașului, prin promovarea oportunităților existente către investitori și turiști. Demersul implică, în primă etapă, desfășurarea unui studiu amplu în vederea realizării identității de brand, aceasta urmând să fie prezentată public în cadrul Zilelelor Municipiului Târnăveni, în data de 18 august.
Întrucât un brand cu adevărat reprezentativ pentru întreaga comunitate se construiește împreună cu cetățenii acesteia, la realizara studiului au contribuit locuitori din întreg municipiul, inclusiv personalități locale care se implică activ în viața comunității.
În acest sens, a fost contractată o companie specializată, care oferă serviciile de consultanță necesare pentru activitățile de studiere a pieței și sondare a opiniei publice, precum și serviciile de creație pentru realizarea proiectului de branding și a identității.
Procesul de lucru aferent include mai multe activități aflate în derulare: desk research (analiza statistică a indicatorilor demografici, sociali și economici), activități de cercetare calitativă (interviuri în profunzime cu personalități ale municipiului – profesori, preoți, artiști, scriitori, manageri, funcționari din administrația publică), activități de cercetare cantitativă (sondaj de opinie în rândul populației adulte neinstituționalizate, pe un eșantion de aproximativ 700 de subiecți), crearea identității vizuale și a manualului de identitate vizuală.
Tematica abordată în cadrul cercetărilor efectuate vizează coordonatele dezvoltării socio-economice recente a municipiului Târnăveni, autopercepția locuitorilor, evaluarea serviciilor publice și a calității vieții din municipiu. Pe baza analizei datelor colectate, va fi întocmit un raport de cercetare care va cuprinde concluzii și recomandări privind strategia de brand adecvată municipiului Târnăveni.
În privința identității de brand, Târnăveniul va beneficia de un manual de identitate complet, care va conține strategia generală de brand, logo și slogan, arhitectura de brand și aplicații simulate ale identității vizuale pe diverse suporturi.
Prin prezenta informare publică, Primăria Municipiului Târnăveni mulțumește cetățenilor pentru implicare și își exprimă încrederea că elaborarea proiectului de branding își va dovedi cu certitudine utilitatea în dezvoltarea municipiului pe termen lung.
Biroul de presă
Primăria municipiului Târnăveni