Pe piața locală, franciza TUI va opera momentan în Iași, Cluj, Timișoara, Târgu Mureș, Sibiu, Oradea și București, urmând ca pe viitor să se extindă și în alte orașe. „O să ajungem la aproape 50 de angajați în 2022 pe toată rețeaua, iar în 2023, pentru că ne vom extinde cu alte 10 locații, vor fi undeva între 20-30 de angajați noi, în funcție de localizarea sediului. Un sediu în mall, spre exemplu, are nevoie de mai mulți angajați”, mai spune acesta.
TUI Group, cel mai mare grup de turism din lume, semnalează că industria de turism a înghețat pentru moment, afectată de nesiguranța generată de războiul din Ucraina, dar își va reveni brusc, foarte rapid, cu o traiectorie în V, dacă războiul se va încheia. Într-un astfel de context, Heinz Zangerl, Director TUI Group pentru Europa de Est, a venit la București.
Pentru moment, piața a înghețat un pic. Există un anumit grad de nesiguranță, de incertitudine, și lumea preferă să stea în așteptare, să vadă ce se întâmplă, cum evoluează lucrurile. Apreciem că cele mai multe vânzări vor fi last minute”, explică Ștefan Joos. În schimb, dacă războiul se va termina, piața de turism își va reveni brusc, dar încă sub nivelul vânzărilor din 2019. „O să fie o revenire în V, foarte rapidă. Dar încă nu putem compara cu volumele din 2019, chiar dacă nu exista acest conflict militar. Ne-am fi apropiat însă de 80-90% din vânzările de dinaintea pandemiei”, continuă Directorul General al TUI TravelCenter. CITEȘTE ȘI Numărul turiș