Antreprenorii care au creat branduri puternice în domeniul farmaceutic şi medical au început să facă un pas în spate, dar nu în urma unor tranzacţii care să mişte piaţa. Copiii lor, care au crescut odată cu businessul, se pregătesc să preia frâiele afacerilor. Generaţia nouă are însă un avantaj. Dacă părinţii lor au deschis piaţa fără resursele din prezent, tinerii antreprenori au la dispoziţie un manual întreg de instrucţiuni, de greşeli şi crize depăşite din care să înveţe.
„Fiul meu a mers cu mine peste tot, în toate depozitele şi fabricile de medicamente, în vacanţă. El, când era mic se juca în farmacie, lua cutiile de medicamente”, a povestit Ilie Echim, un farmacist cu 42 de ani experienţă în spate. De aproape jumătate din această carieră, fiul său, George Echim, îi calcă pe urme. Cei doi – tată şi fiu, se ocupă de Farmacia Ardealul din Piatra Neamţ, unul dintre cele mai puternice branduri de farmacii la nivel regional, creat în urmă cu aproape trei decenii.
„La farmacie era ordine, curăţenie, disciplină, şi mi-a plăcut mai mult. Mă jucam cu pastilele în vacanţe, când mergeam în farmacie, mâncam vitamina C“, spunea George Echim. El a absolvit Facultatea de Farmacie la Târgu-Mureş în 2003, iar rezidenţiatul de trei ani l-a făcut la Spitalul Judeţean din Târgu-Mureş, după care, din 2007, s-a implicat complet în Farmacia Ardealul. „Şi eu sunt aici, suntem împreună, nu vreau să mă rup de tot, dar ajut trei zile copiii şi restul este timp liber. Fiul meu este farmacist de aproape 20 de ani. Cea mai mare satisfacţie a mea este că ei sunt lângă noi. Fiica mea nu a vrut să se facă farmacistă, a făcut comunicare şi relaţii publice şi se pricepe. Sunt unele probleme inerente cu pacienţii şi intervine ea, este ca un îmblânzitor”, afirmă Ilie Echim.
Mai multe pe businessmagazin.ro
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.