Săptămâna trecută, un reghinean de 28 de ani a fost premiat la cea de-a VIII-a ediție a celui mai important eveniment din comerțul on-line.
Cel mai bun magazin online pe fashion
Bogdan Uța și-a adjudecat locul I la categoria „Cel mai bun magazin on-line pe fashion”, acesta fiind unul dintre cele mai râvnite premii din cadrul Galei Premiilor eCommerce. Trofeul GpeC, o plachetă pe care, sub titulatura Romanian eCommerce Awards Gala, stă scris și numele câștigătorului, nu este prima distincție pentru compania la care tânărul reghinean este partener și web-developer în același timp. La ultimele două ediții, firma respectivă a fost pe podium prin două dintre magazinele sale, câștigând distincția User’s Choice, atât în 2011 cât și în 2012, Users’ Choice fiind sigurul premiu acordat pe baza voturilor publicului.
Multă muncă
În cadrul aceleiași gale, proiectul lui Bogdan (realizat pentru un brand renumit de încălțăminte) a obținut și locul III la categoria „Best Experienced”.
„E un premiu pe care îl așteptam de ceva vreme, a declarat Bogdan Uța. Investim în fiecare dintre proiectele noastre în mod egal. În anii trecuți am fost câștigători prin cele două magazine. Anul acesta ne-am înscris doar cu un proiect la gală și focusul nostru a fost pe el. S-a lucrat extraordinar de mult la partea din spate, la funcționalități și la noul design. Pot să vă spun că vacanța mea de vară a însemnat doar rebranding-ul pentru magazinul acesta, însă nu îmi pare rău. Se vede clar acum că a dat rezultate”.
Gala Premiilor eCommerce
Gala este considerat cel mai important eveniment referitor la comerțul electronic din România și îşi desemnează câştigătorii anual. Competiţia se împarte pe trei categorii: Premiile proprietare Gala Premiilor eCommerce – acordate prin consultarea magazinelor online; Premiile magazinelor online, în funcţie de votul juriului pe Categoriile de Produse/Servicii Comercializate; Premiile băncilor.
O poveste de succes
Bogdan Uța a absolvit în urmă cu 10 ani Liceul „Petru Maior” din Reghin și tot de atunci lucreză în domeniu, deși în paralel a studiat automatizări la o facultate din Tîrgu-Mureș. La început a făcut site-uri doar ca să învețe, apoi au început să vină și banii.
S-a mutat mutat la București în anul 2009, când criza economică lovea tot mai multe companii. Împreună cu alți patru prieteni, Bogdan a lansat singura companie din țară specializată pe externalizarea serviciilor de e-commerce, printr-o platformă customizată și servicii integrate de promovare și vânzări. Au urmat multă muncă și multe sacrificii. Primul proiect a fost un mall online. Magazinul aduna furnizori din fashion, IT, electrocasnice, accesorii.
După 2 ani, compania s-a extins concentrându-se pe magazinele monobrand, iar acum, după patru ani de zile, firma a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă.
La ora actuală, compania la care este acționar Bogdan Uța desfășoară patru mari proiecte. Compania a ajuns un furnizor complex al tuturor resurselor necesare pentru un magazin online de succes și oferă servicii de comerț electronic pentru partenerii săi, prin dezvoltarea de platforme personalizate, susținute în paralel de servicii de promovare și vânzări online.
dar n-ati trece voi nici de-al dracu` numele magazinului online ca nu cumva sa pierdeti banii de reclama pe care vi i-ar da. cateodata mi-e rusine de cum scriu unii articole